Försenad Buss

Bussen var verkligen försenad idag.
Det var världens kö in till bussen.
den var verkligen skit lång det var runt 30 personer tror jag.
Och jag misasde min stattsbuss.
Men som tur var att jag fick skjuts in till skolan.
För att den var ingen som skulle gå förens 12:05.
och den skulle jag inte kunna ta.
Men ja hon som skjutsade mig berätta att det var över 3700 kr för att fylla på busskort ochbetalar med kort.
och det är mycket för att bara folk ska stiga på.
Det var ju skit mycket.
Men jag tycker att ajg hade så tur med att jag fick skjuts.
Jag är jätte glad över det.
Som tur är att det finns trevliga människor.
Och de som kör buss brukar inte vara så trevliga tycker jag.
Men det fanns ju en som var det.
.
.
Och bussen innan!
Där satt hon som jag hatar och hon var ju där jag bodde.
och hon ahde inte sagt något.
Är hon rädd över något.
och jag skrev det till mitt ex att hon satt på samma buss.
han bara men sätt dig vid henne och säg hej.
man bara aldrig i hela mitt liv att ajg skulle göra det.
hon är ju dum i huvudet så varför skulle jag vilja sätta mig vid henne?
men det finns inte så mycket att säga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0