Fusch off

Nu blev de inge svärord i rubriiken, mycket bra.
men i alla fall.
jag kan ju sluta hoppas på att det ska bli jag och mitt ex igen.
för att han sa det att han ville inte ge min någon mer chans.
Men jag sa att jag aldrig skulle göra om det och han bara jag vet.
Men asså jag blir så ledsen.
Jag vill ju verkligen bättra mig.
Men han fattar inte det.
Och då bad jag honom att han får anstränga sig lite om han vill vara min vän.
han bara jag tänker inte antränga mig för att ha dig som vän.
Ehm jag bara jo det får du fan göra för att jag har gjort det under hela sommmaren.
jag har bara hört av mig.
Om jag inte skulle det skulle det aldrig bli av.
Han bara okej..
Men orkar inte bry mig typ han är ju en jävla vidrig fitta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0