Kärlekens rytm

Kärleken rytm för mig.
Är att man ser två personer som verkligen älskar varandra.
De finns alltid för varandra vad det än gäller.
Att de kan ge all den kärlek de behöver.
De behöver inte visa den jämt för att de vet att de älskar varandra.
De behöver inte vara svartsjuka.
För att de vet att den andra aldrig skulle göra något mot en.
.
.
Men jag kommer aldrig känna kärlekens rytm igen.
För att jag gjorde ett sånt stort felsteg.
Jag kände att jag var lycklig och då var jag tvungen att nedvärdera mig själv.
jag var tvungen att göra mig olycklig.
För att jag är inte stark när jag är lycklig.
Jag blir svag.
Jag blir inte så som jag känner mig.
Jag är inte den personen som alla känner mig att vara.
Jag är inte den som står för den jag säger.
Jag är den som står i hörnet när jag är lycklig.
Jag vågar inte visa att jag är lycklig för andra för at jag aldrig har varit det.
och kommer nog aldrig vara det igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0