Kavaj

Yes jag hittade min kavaj.
Men jag hittade ingen jacka men det får nog bli på en riktig affär.
jag hittade en jätte snygg kavaj jag är jäte nöjd med mitt köp.
Sen har jag köpt koppar.
Och jag har köpt två porslinsliknande saker man har kaffe och te i också.
.
.
Men idag har jag inte varit med mitt ex.
Eller jo jag tog en kaffe med honom nyss sen drog han.
Jag är nöjd med mig själv över att jag inte har varit med honom idag.
Han är ju bara dryg hela tiden.
varför vill jag ens träffa honom då?
Men hehe.
Jag kom på en sak.
Det finns en jätte söt kille här omkring och han är 1 år yngre.
Men jag kan inte sluta tänka på honom.
Han är så söt.
Asså jag säger bara att jag vill ju ha sex med honom.
Men ett problem det är en av mina vänners ex.
Och det är ett stooort problem tycker jag.
men ändå inte för att hon har typ varit tillsammans men varje kille-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0