Säg till istället!

Jag har inte lust och vänta och få svar.
Du säger inget hellre så att man blir förbannad!
Men det är ju jätte trevligt.
jag har väntat på ett svar hela jävla dagen nu men du gav mig aldrig något.
jag har sagt om du inte vill sova hos mig så säg det istället för att jag ska vänta på ett svar.
och du säger ja det ska jag göra.
men gör du det?
NEJ!
Du är så jävla patetisk coh dig ska man ju fan inte lita på.
inte när det gäller andra saker heller.
och jag har sovit hos dig varje helg nu.
och du säger ja men vi har ju sovit varannan helg nu.
nej det har vi verkligen inte gjort för mamma och pappa undrar när jag ska sova hemma.
Och när du har sagt att du ska sova hos mig så blire aldrig av.
Du kan ju gå och slicka någons annans jävla FITTA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0