Spyfärdig

Jag vill bara kräkas.
Mår illa och får sura uppstötningar.
och det är inge gött.
jag vet nite direkt vad det kan vara men jag mår bara dåligt.
har mått dåligt hela dagen.
Vill bara krypa ner i sängen och bara må dåligt typ.
Ända sen mitt ex sa att han bara vill vara kompis med mig har ajg varit spyfärdig.
och det är inte precis det bästa man har varit med om.
hatar att spy det är nog det värsta jag vet.
men allt kan man ju inte bestämma över.
.
.
Jag har kommit på ett jätte bra sätt.
jag orkar inte skriva om alla mina känslor här på min blogg.
För att då skulle det bli väldigt mycket och det orkar jag inte skriva.
Så jag har börjat skriva lite i Wordpad.
Det tycker jag är super bra för orkar inte heller få skrivkramp av att skriva i en bok.
så det är mycket bättre at skriva i wordpad på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0