Dagen efter?

Det känns nästan som dagen efter!
Asså har skit ont i ryggen så ajg sitter i en massagestol.
Och det är ju fett gött.
Men gud vad kul jag hade igår jag träffade as många Hammarbyare.
De var skit trevliga.
och vad gjorde jag fy vad busig jag var ;)
heheh, men jag ska kanske dit till helgen.
Min pappa vart lite sur över att Hammarby förlorade med 3-2.
Men de var lika trevliga i alla fall.
Trodde att man knappt skulle våga träffa dem efter matchen.
Min pappa stannade kvar i degerfors typ till 23:00 för att jag träffade dem.
det är ju alltid kul att träffa nytt folk.
Asså ajg hade skit kul.
Längtar till helgen.
Det kommer att bli så jävla roligt.
Men asså ajg drack inte alls mycket igår men jag är så stel.
Och så är jag i skolan idag med xD
det är ju riktigt bra.
Men jag strulade med en av Hammarbyarna!
hahah och det hände ju en till grej men inte SEX.
vad tänker jag med?
Det har jag ingen aning om.
Men längtar tills helgen om ajg ska dit.
han ska betala mitt tåg då :D
Och gud vad kul det skulle vara!
LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0