Fotboll med familjen

Nu är jag påväg mot en liten ort som heter Degerfors.
Min pappa ville så gärna kolla när Hammarby och degerfors spela.
jag är inte så mycket med fotboll men vill hitta på lite med min pappa.
Men jag har med min kompis så att jag inte har allt för lite att göra.
Får kolla om det finns några snyggingar där.
det hoppas vi på!
Men nu ska jag snart hoppa ut ur bilen och är äta lite kina mat med pappa och min kompis.
Det ska bli riktigt gött.
Som sagt ahr jag ju redan varit i Degerfors förut med samma kompis.
När vi skulle kolla på Jay Smith.
som inte var någon höjdare precis.
Men nu ska jag sluta ska hoppa ut bilen och äta lite gött.
Hoppas något lag bli nöjd med resultatet senare.
Hoppas det verkligen inte blir bråk för att det sägs att hammarby är lite störda av sig!
Tack för mig just nu.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0