Med mening

haha fyfan vad trevlig jag är!
jag gjorde så att min kompis försov sig.
jag vart lite sur och sket i att hjälpa honom.
och det tycker jag om för att hans pappa hämta honom och skällde lite på honom.
Men snart ska jag möta min kompis och berätta lite om igår.
Och jag prata med en tjej som jag inte gillade.
Henne som jag har skrivit om på min sida som ni vet.
Det tycker jag är bra.
jag sa att jag fortfarande hatar henne men det ändras väll någon dag.
jag tycker att det var bra av mig att säga så.
För att det är sanningen.
hahah.
hon berätta att det var en som sa till henne.
hah han bara du ska inte bråka med henne det vet du va.
för att då har du hamnat i trubbel.
HAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHH
det gjorde min dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0