Negativt

Det är nog det värsta jag vet.
Att kolla om man är gravid.
jag tror nog att det var så jävla pinsamt att köpa det.
När jag skulle handla ett test så var Apoteket stängt!
och då var jag tvungen att gå till en affär och handla ett test.
Och hon i kassan var så jävla snäll mot mig och pckade ner det i en påse.
Och det var så snällt.
Det gjorde min dag det.
Men sen när jag gick hem och skulle testa så svettades jag som en gris.
jag tror nog att jag aldrig har varit så nervös som då.
men jag hade ju tur att det var negativt.
För att jag har skola och grejer och vill inte ta bort men det skulle jag bli tvingad till
men det är ju för mitt eget bästa.
det är ju därför jag använder p-piller.
För att inte bli gravid nu.
Så jag gjorde bara ett test och skulle kolla om det funka med p-piller.
Men nu får jag ge mig.
Skriver kanske senare.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0