Sex sex och sex

Jag kan ju erkänna att jag gillar sex.
hade nyss sex och det var underbart.
me like
Men asså vad finns det att skriva om?
jag har varit ledig från skolan idag och imorgon ska jag till skolan och ha 2 lektioner.
men innan mina lektioner ska jag kolla om jag fick godkänt på matteprovet.
Som jag hade på sommarskolan.
och jag hoppas att jag har fått det.
För då slipper jag den jobbiga matten.
.
.
Men jag har inte skrivit på länge eftersom jag är hos min mamma.
och den datorn som jag skriver på den är så seeeeeeg.
så då blir det att jag nte skriver något.
Men jag ska snart duscha och sen får det bli sova tror jag nog.
Eller jag tror inte jag vet att det blir sova för jag börjar bli lite trött och jag är ensam hemma.
Och det är inge kul för att man inte har någon att snacka med.
och då blire långtråkigt.
När det är det så blir man trött och lägger sig tidigare.
Men jag får skriva imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0